csütörtök, március 13, 2008

wc etikett - ujabb kulturalis (?) kulonbsegek

Neha nehez eldonteni, hogy mi a kulturalis es mi a szemelyiseg kulonbseg. Thaj kolleganom panaszolta a multkor:

"Utalom, amikor bemegyek a vecere valaki utan, aki epp vegzett, es az a valaki, kezmosas utan lekapcsolja a villanyt - megszokasbol. Utana tapogatozhatok a sotetsegben..."

Norveg kolleganommel meg csak csodalkoztunk: "Miert nem kiabalsz utana? En biztosan kiabalnek - he, villany!"

Thaj kolleganom meg csak razta a fejet, o soha nem kiabalna...


Nemreg pedig a piros cucc a wc ajton, ami jelzi, hogy foglalt, leesett/eltunt... Nem tudom. Nincsen. Az a lenyeg, hogy most ha az ember belep, nem tudja eldonteni, van-e valaki a vecen vagy sem. Vagy lehajolsz, es belesel az ajto alatti resen, hogy latsz-e labakat, vagy, gondoltam en, bekopogok. Kopogok. Semmi valasz. Akkor biztos szabad. Benyitnek. Zarva... Kimentem. Fel perc mulva megjelenik az irani kolleganom. "Bocs, hogy rangattam az ajtot. Kopogtam, nem valaszoltal." Mint kiderult a kopogast sietteteskent ertelmezte...

2 megjegyzés:

Blogger Vera Linn írta...

miert irsz ilyen keveset? szuperek az irasaid. kulon fenyt hoztak a napomba, csak nagyon hamar a vegere ertem. tudod, mikor a kicsigyerekek sirnak, hogy meg meg meg ... az esti mesenel, de anyu nem akar. valahogy igy erzem magam ...

2008. március 16. 0:33  
Blogger Erika, aka Maci írta...

koszi, vera linn! megprobalok gyakrabban irni... :)

2008. március 17. 13:11  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal