szerda, március 18, 2009

tavaszvaras

ket-harom evvel ezelott marciusban nagyon vartam a tavaszt es a mindennapi havazas elszomoritott. aztan elkonyveltem magamban, hogy finnorszagban folosleges tavaszra szamitani marciusban, ezert belenyugodtam, hogy itt aprilis elott tel van es kesz.

iden is tudatosan elfojtottam magamban minden ilyenfajta vagyat. ket napja viszont egy gyonyoru viragos fat es hihetetlenul zold fuvet almodtam. annyira jol estek a lelkemnek. havazasra ebredtem...

ugy latszik, a tudatalattimat meg nem sikerult meggyozni.

3 megjegyzés:

Blogger Vera Linn írta...

lol ... nekem meg a tudatom sem sikerulne legyurni. meg sem probalom igaz ...

2009. március 20. 0:59  
Blogger geréb marika írta...

Küldtem neked hólabdát, öt kedvenc film, mert ha filmek, akkor Maci, és hátha újra nekilendülsz a brummogásnak :)

2010. január 14. 17:41  
Anonymous Névtelen írta...

Nagyon erdekes, koszonom

2010. január 21. 23:34  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal