csütörtök, szeptember 25, 2008

itt az osz, es imadom!

4 megjegyzés:

Blogger Vera Linn írta...

Nagyon szép :) pedig én nem szeretem az őszt. Esik az eső és hideg van ... brrrrrrr

2008. szeptember 25. 19:51  
Blogger Erika, aka Maci írta...

en is talan inkabb a szinei miatt szeretem az oszt - amikor sut a nap es pompazik a termeszet. nezd meg a tobbi kepem, gyonyoru vasarnapunk volt egy hete...

2008. szeptember 26. 21:51  
Blogger Vera Linn írta...

Megneztem. Gyonyoruek. Az a fakkal ... siman bevallok egy didergest a latvanyert.

2008. szeptember 27. 16:58  
Blogger p. kiscsuri írta...

nah-így utólag beszállok: nekérdezzétek,hogy miért. szeretem az őszt. veralinn megérti, ha majd kirángatomeggyet sétálni a ködös kolozsvári estébe bele. de az esőt is. olyan más-döltbetővel illata van. égi kegyelem, mint a hó. még egy kicsike..

2008. október 23. 23:53  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal