kedd, május 27, 2008

gyerekkori emlekek - uj szavak

Negyedikes voltam, amikor atmentem a magyar iskolaba. Beszelni ugyan tudtam magyarul, irni, olvasni viszont nehezebben. Persze, voltak olyan szavak, amiket magyarul addig nem hasznaltam. Mint peldaul a "fasiszta". Romanul: "fascist". Ezzel a kettoseggel a fejemben kellett felelni. Csak valahogy sehogy sem stimmelt a szo a szamban. Probaltam kimondani a szot, de dadogas lett belole: "Fasz... fasz... fasz..." Nem ertettem, mi annyira vicces, miert hahotazik az osztaly. Miert annyira komoly a tanitoneni. Aztan a szunetben az osztalytarsaim elmagyaraztak.

Igy tanultam meg, mi a fasz...

3 megjegyzés:

Blogger Vera Linn írta...

LOL ... tudom is, miért ellenörzöm le minden reggel, írtál-e valami újat.

2008. május 28. 12:15  
Blogger Erika, aka Maci írta...

:) jo reggelt!

2008. május 28. 22:23  
Blogger Vera Linn írta...

:) neked is

2008. május 29. 10:12  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal