szerda, április 02, 2008

vizbe fullt kacsa

Nem ut csalanba menku, mondja a magyar. A roman azt kerdi, hogy lattal-e mar doglott ordogot, vagy vizbe fullt kacsat.

Imadjuk a kacsakat. De amilyen artatlanoknak neznek ki neha, annyira agresszivak tudnak lenni. Tortent ugyanis, hogy egyik tavasszal setalunk a to korul, es mit latnak szemeink: a kacsak Pamela Andersonjat. Emberi szem nem foltetlenul lat kulonbseget ket nosteny kacsa kozott. Nekunk sem tunt volna fel, hogy a kacsak kacsaja uszkal velunk szemben, de, kerem szepen, volt vagy ot him kacsa, ami bizony mind erre az egy nosteny kacsara hajtott. Semmi udvarlas - vagy ha volt is elozoleg, mi arrol lemaradtunk. Mind az oten ra akartak maszni. Egyszerre. Kacsa legyen a talpan, aki a viz felszine folott marad ot him kacsaval a hatan... Szoval szegeny leanyzot nyomtak az eszetlenek a viz ala, es elegge nehezen tudta legalabb a fejet kint tartani a viz felszine folott, hogy azert nemi levegot is kapjon. Berlin ugyan nagyon romantikusan enekelgette anno, hogy "take my breath away", de szerintem a kacsa mas velemenyen volt. Alltunk dobbenten es drukkoltunk a kacsanak, hogy megse fulladjon vizbe, mert hogy nez az mar ki, ha megkerdik tolem, lattam-e mar vizbe fullt kacsat, azt kell valaszoljam, hogy bizony lattam.

Lattam-e vizbe fullt kacsat? Nem. Szegenykemnek nagy nehezen sikerult kivergodnie a partra, ahol tovabb ostromoztak a rajongok, de legalabb mar nem fullt vizbe. Legalabbis remelem...

2 megjegyzés:

Blogger Vera Linn írta...

lol

2008. április 3. 10:55  
Blogger Unknown írta...

Nekem 6db 3hetes kis kacsám fulladt bele egy lavór vízbe. 4 pedig kint röhögött rajtuk a lavór mellett a mikor bementem az ólba. A mai napig nem tudom, hogy mi történhetett.

2015. március 28. 19:15  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal